tisdag 23 maj 2017

Nedläggningsfynd

Tänk att inga modebutiker kan överleva vid sidan av de stora kedjorna! Det senaste offret i stan är Company's som nu lägger ner sin verksamhet. I och för sig leder ju det till att de säljer ut hela sitt sortiment och man kan fynda lite men tyvärr har de ju flera märken som inte finns någon annanstans i stan (så vitt jag vet), t ex Ganni, Karen by Simonsen osv, så på det hela taget blir live-shoppingen tråkigare.

I alla fall, så gäller det att passa på att fynda medan man kan och jag hittade faktiskt ett par byxor från Ganni som jag redan hade spanat in tidigare, nu nedsatta med 70%!

Kostade 345kr, nedsatta från 1149kr!
Blå, förstås, jag verkar vara inne i en blå period just nu, eller också är det faktiskt så att alla kläder är blå nuförtiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...