söndag 8 maj 2016

Det är gjort!

Jag köpte den! Soffan, alltså! Nevöerna fick följa med och provsitta (=hoppa) och den fick godkänt även av dem, så jag slog till. Leveranstid fem veckor, tyvärr, men förhoppningsvis kan det bli lite kortare - jag hoppas på att få den före den 6 juni men det får vi se.

Så nu gäller det att få resten av lägenheten att leva upp till soffan och jag har i alla fall kommit en bit på väg - äntligen, äntligen är hela trappan + räcket färdigmålade. Puh, vad det har dragit ut på tiden!


Nu när jag har kommit en bit på väg på undervåningen börjar jag snegla upp mot övervåningen, borde det inte ändras om där också..? Jag blir nog aldrig klar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valutbildning

Eftersom jag har anmält mig att jobba som röstmottagare i EU-valet, så blev jag kallad till ett utbildningstillfälle. Det var lite svårt att...