måndag 2 mars 2015

Firad!

Då har ytterligare ett år gått - och så fort sen! Men det är trevligt att bli firad! :-)

Jag har fått en massa fint, t ex

ovärderliga konstverk från nevöerna,


en bukett fina tulpaner,


ett presentkort på Åhléns,


en jättestor vacker hortensia

(Och det är inte så lite svettigt, ska jag säga, med tanke på att hortensior brukar kasta en blick på mig, skrika gällt och sedan tyna bort och dö! Men den här gången ska jag bara klara den!) 
och - sist men absolut inte minst - ett presentkort på en basketmatch med tillbehör!

Jag måste ju tyvärr erkänna (med skammens rodnad på kinderna) att det i så fall blir den första matchen jag går på den här säsongen. Hoppas verkligen att de inte förlorar bara för det...!
Så nu är jag nöjd och glad - och mätt, väldigt mätt - och känner mig redo för att börja göra mig i ordning för natten. Få se vad morgondagen har att erbjuda...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...