tisdag 13 januari 2015

Trasiga jeans

Helt plötsligt (på jobbet!) upptäckte jag att jag har fått en stor reva i baken på mina jeans! Som tur var hade jag en klänning över, annars hade det nog blivit lite pinsamt... Men det värsta var nog att jag inte hade märkt när det hände!


Och nu måste jag göra mig besväret att hitta ett par nya jeans som jag trivs lika mycket i som i de här! Och jag har i alla fall enorma problem att hitta ett par jeans som jag trivs i - antingen är midjan för låg, eller låren för fladdriga, eller benen för raka eller utsvängda, eller också sitter de som korvskinn över rumpan men midjan är för vi, eller... the list goes on! Jeans är nästan det enda som jag inte gillar att köpa.

F-n också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tji fick vi

Nu när jag inte betyder garanterad undergång för Dolphins så fort jag visar mig på en basketmatch längre, har ödet tydligen hittat ett nytt ...