måndag 27 oktober 2014

Snabbfynd

Jag tog en lönehelgssväng i affärerna på lördagen och hittade en liten topp på Indiska som var nedsatt från 199kr till 129kr, vilket jag tyckte var ett bra fynd för en topp som jag ändå bara tänkte slafsa omkring i hemma (för så var planen). Men när jag kom fram till kassan och den numera i alla affärer obligatoriska dialogen (Säljaren: Är du medlem? Jag: Öhh, jag vet inte... Säljaren (uppfordrande): Personnummer?) utspelat sig, visade det sig att jag faktiskt var medlem och då fick man tydligen extra rabatt, så priset blev bara 80kr! Sånt gillar jag!


Och den togs faktiskt i tjänst redan på kvällen, när jag skulle klä på mig för att gå iväg på Old Gold och upptäckte att den faktiskt visst dög till det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...