söndag 26 oktober 2014

Nostalgidisko

Det har varit nostalgi på gång, i form av Old Gold - nostalgidisko för oss över 35 (även om det nog inte fanns många som var 35 där...)

I alla fall, kul var det! Som jag hade hoppats (och förutspått) saknades inget - där fanns bra musik, två dansgolv, flera barer, stroboskop (som tävlade i lyskraft med min monsterfinne) och, faktiskt, skapligt med toaletter.

Redan utanför kändes feststämningen.


Det lilla dansgolvet på undervåningen.


Cotton Club spelade på övervåningen, liksom...


... två tredjedelar av Afrodite (Afro-lite).


Det var fest!

Det dansades som bara den och jag kan mycket väl tänka mig att gå fler gånger!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...