lördag 10 maj 2014

Casall igen

Jag har ju faktiskt varit väldigt återhållsam med mitt shoppande på sista tiden (eller hur!) och jag hade tänkt fortsätta i den stilen ett tag till men så hade Casall utförsäljning...!

Inte för att jag behövde något - det var ju trots allt bara något halvår sedan den senaste utförsäljningen - men man måste ju åka dit och kolla lite! Jag förvarnade Conny om utförsäljningen också, utifall hon inte heller behövde någonting. Och det gjorde hon ju inte.

Så vi sågs där och så började vi se oss omkring lite.


Som vanligt hade de en hel massa härliga färger!


Så därför köpte ju jag mest svart!


Men det blev i alla fall någon enstaka färgklick bland allt det svarta.




Så det blev till slut 18 plagg jag inte behövde till en sammanlagd kostnad av 3200kr. Puh, vilken lättnad - tänk så dyrt det hade blivit om jag verkligen hade behövt något!

Men det var kul att träffa Conny och vi hann t o m en lunch/fika på Mimmis Visthus efteråt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...