fredag 24 januari 2014

Sommardröm

Så här mitt i smällkalla vintern (som jag i och för sig inte har några problem med, jag gillar ju snö, levande ljus och vintermode!) kan det vara läge att komma ihåg att det blir sommar till slut och det finns olika sätt att hjälpa minnet på traven. Man kan t ex reafynda sommarkläder mitt i vintern, så jag var på Åhléns:
Kjol i siden från Jackpot, nedsatt med 70% från 749kr till 225kr.

Stickad tröja från Jackpot, nedsatt först från 549kr till 179 och sedan ytterligare 30% till 125kr.

Eftersom det är samma märke passar de ju bra ihop i färgerna, så det blev en liten outfit av det!

Jag kan knappt bärga mig tills det blir sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...