torsdag 6 september 2012

Sadelsnyggt

Som jag har letat! Mitt gamla sadelskydd (som jag fick av ett arbetskamrat i Linköping som hade fått det som reklam på Biltema) har blivit så slitet att det har börjat falla i småbitar som ni kan se här
och jag har letat överallt efter ett nytt! Jag har varit på alla ställen där de brukar ha allt möjligt och lite till, t ex Clas Ohlson, Kjell & Co och Teknikmagasinet men nej. Till slut hittade jag ett hos Lagerhaus:
Det var riktigt snyggt, eller hur? Lite tjejigt, så där - och det kostade bara 49kr, har jag för mig, det var det värt! 
Liiiite skär sig väl det rosa mot det röda men det får man leva med.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det var fint! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror jag det - det är ju rosa! ;-)
      Jag tyckte faktiskt också att det var OK!

      Radera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...